Miquel-nature Posted May 13, 2011 Posted May 13, 2011 Zou dat nog kunnen want ze groeien opzich snel..? Quote Kweker sinds 2010
hansm Posted May 13, 2011 Posted May 13, 2011 Precies je kan van alles nog zaaien als het maar een kort groeiseizoen heeft, radijs hoort daar zeker bij. Quote Players only love you when they're playing.
dennislp Posted May 13, 2011 Posted May 13, 2011 Radijs kan meestal het hele jaar door, afhankelijk van de soort. Dus zoals Hans zegt kan het nu ook nog zeker. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Frank vwl Posted May 13, 2011 Posted May 13, 2011 Het kan zoiezo, ik zou ze alleen niet op een zonnig plekje zetten want dan heb je wel kans op heel veel blad maar weinig knol. Quote
Miquel-nature Posted May 13, 2011 Author Posted May 13, 2011 Is er smaak verschil tussen de rode radijs en die radijs rood met een wit puntje? Quote Kweker sinds 2010
hansm Posted May 13, 2011 Posted May 13, 2011 Ongetwijveld zal er licht smaakverschil zijn tussen verschillende rassen, maar denk niet dat dat groot is bij de radijs. Quote Players only love you when they're playing.
dennislp Posted May 14, 2011 Posted May 14, 2011 Ik denk dat je nog sneller meer smaak verschil hebt door meer of minder water te geven. Minder is toch scherper? Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Jooze Posted May 15, 2011 Posted May 15, 2011 Ja, minder water is een scherpere smaak.Wat betreft de zaai vraag, staat toch ook gewoon achter op het zakje wanneer je kan zaaien?! Met radijs niet zo belangrijk maar bv bij bloemkool wel. Er zijn vele verschillende soorten met verschillende zaai periodes. Als je dan hier de vraag stelt wanneer kan ik het best bloemkool zaaien wordt dat een heel ingewikkeld antwoordt ... Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Recommended Posts