Tuinliefhebster Geplaatst: 31 maart 2015 Share Geplaatst: 31 maart 2015 Dag allemaal, Mijn naam is Meike, ik ben 24 jaar en mijn passie is tuinieren. Volgens mij heb ik het tuiniergen geërfd van mijn oma, haha. Ik woon nog bij mijn ouders en we hebben een tuin van 80 vierkante meter. Onlangs hebben we twee koude kassen aangeschaft (100 x 60 cm) en een grote koude kas (die wegens de storm weer even binnen staat). In de (moes)tuin staan o.a.:- Appel- en perenboom, frambozenstruik, kiwiplant- Rozemarijn, peterselie, tijm, munt, chocolade munt, bieslook (die doet het het beste tussen de tegels), knoflook bieslook- en in maart gezaaid: rode bietjes, sla en wortel Momenteel in de koude kassen: veldsla, rucola, broccoli, prei, chinese boontjes, peultjes, allerlei soorten kruiden van zaadschijven. Ik hoop op dit forum veel nieuws te kunnen leren, zodat ik nog meer kan genieten van de moestuin en uiteraard de oogst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 31 maart 2015 Share Geplaatst: 31 maart 2015 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 31 maart 2015 Share Geplaatst: 31 maart 2015 Best al veel gezaaid welkom hier en veel plezier met de koude bakken en ook een erg goede oogst gewenst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 31 maart 2015 Share Geplaatst: 31 maart 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jan Lokman Geplaatst: 1 april 2015 Share Geplaatst: 1 april 2015 Welkom Quote "Natura non nisi parendo vincitur " Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.