Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Gevraagd: Citroen verbena planten of stekjes


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

 

Ik kijk al een tijdje me op het forum maar vond het nog niet noodzakelijk om me te registreren. Nu heb ik dat toch gedaan omdat ik een vraag heb.

 

Heeft er iemand Citroen verbena planten of stekjes te koop die omgeving Den Bosch woont?

 

Ik hoor het graag van jullie,

 

Groetjes

Moestuintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bij ons bij de praxis hadden ze vele soorten kruiden plantjes waaronder ook de citroen verbena. Ik heb er iets van 1,30 voor betaald en dan heb je al een redelijk mooi plantje met best veel takjes. Dus ik zal als ik jou was even bij de praxis kijken. Eventuele porto is bijna net zo duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het hier gisteren gevonden bij Tuincentrum Overvecht. Bij de muntplantjes. Die zit ook in het zuiden van het land toch?

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik kom er net achter dat er tussen al mijn plantjes wel een citroen verbena staat. Heb je nog belang bij een stekje.

Ik kan wel kijken of ik wat eraf kan knippen. misschien een idee dat ik ze eerst stek en als er dan wat wortel aanzit dat k deze dan naar je toe stuur. ik kan morgen wel wat stekjes voor je maken. Want denk dat ze dan het beste overkomen als ik ze verstuur met wat wortels eraan dan overleven de plantjes het beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor je hulp en tips.

 

Jessica erg aardig van je maar toevallig heb ik ze dan eindelijk gevonden in de Groenrijk winkel in Den Bosch. Ik had geen idee dat er zo een grote leuke winkel was in Den Bosch. Super keus en ik heb daar citroen melisse, chocolade munt, citroen verbena (4 stuks) gekocht, salie. Dus zoek je iets ga dan naar Groenrijk, grote kans dat ze het daar hebben.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...