scubapat Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Ik heb voor de eerste maal zelf zuurkool gemaakt.Beetje laat op het seizoen begonnen (midden februari) maar is heel goed gelukt. Vandaag dus de eerste portie "choucroute Alsacienne" gemaakt. Reactie van mijn vrouwtje: "vanaf nu koop ik nooit nog zuurkool in de winkel" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 doe je goed! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wijo Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 Ja, top!Vorig jaar was ook mijn eerste keer en ik ga dit jaar zeker weer maken. Quote Met vriendelijke groet,Wim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taartrina Posted April 9, 2015 Share Posted April 9, 2015 Lekker he! Vond het wel een heel karwei, maar erg lekker. Quote Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts