Salempie Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 (aangepast) Hallo allemaal Ik ben een newbee, dus heb ik nog niet zoveel.Maar wat ik heb ruil ik graag Ik heb in de aanbieding:zaad: NIET ZO ERG VEEL ZAAD MEER, dus ik ben beperkt.zwarte wortelwinterwortelsweet dumplingsgele courgette "Goldy"witte radijslage boontjes "spercieboontjes"stamslaboontjes "geel"Patison "patina"Watermeloen "Jan" bijna pitloosAubergine "snowy" witteTuinbonen "aqua Dulce"Meloen honeydewsuikermais "true gold"annanaskerssesambasilicumMaggigrote rode cherry peperrode ronde cherry peperspaanse peperAkeleitjes gemixte kleurenOrganische citroen plantjes ook in huis te houden, < wel even afwachten hoe ze eruit komen > **** Ik heb eventueel heerlijke vleeskruiden uit Egypte****** gevraagd: Steranijs*Golden pearls*Komkommer* Gele mini komkommer, citroen komkommerOlijfkomkommer*Peper* Little Elf,Sla* Parella red,Rucola, wildeDropplant* geruild tegen vleeskruiden met geedee! Kerriekruid*bosbesaalbesaardbeidruif stekjeskersEetbare vijgen stekjesweet je? Ik vind alles leuk hehehe PS mijn zoon vraagt om wintervaste bananen zaden, stekjes , weet niet eens of die er zijn maar goed hij staat erbij 9 april 2015 aangepast door Gast Quote
geedee Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Heerlijke vleeskruiden uit Egypte wil ik best met je ruilen voor een dropplant Quote
jasmin Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 Ik heb ook wel interesse in vleeskruiden uit Egypte (heeft het nog een naam?) Ik heb in de aanbieding: lekkere, naamloze aardbeien (doordragers) Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Salempie Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Geplaatst: 10 april 2015 lol Jasmin ze hebben er wel 100- verschillende namen voor, ze zijn ook nooit hetzelfde.maar het is errrug lekker met lams en rundvlees.Maar goed jij de kruiden en ik de aardbei, afgesproken Quote
Salempie Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Geplaatst: 10 april 2015 Ik ben ook nog op zoek naar bessen stekjes maakt niet uit wat voor, zolang ze maar eetbaar zijn.Anyone? Quote
geedee Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 Weet je wel wat er allemaal in die kruiden zit eigenlijk? Ben ik benieuwd naar Quote
Salempie Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Geplaatst: 10 april 2015 Wow daar vraag je me wat, waar ik zeker van ben is laurier, een weinig gember, kruidnagel, ik weet het niet echt..... de pest is elke kruidenboer doet het net weer anders, de gemene deler is dat je er echt een hele lekkere jus van krijgt, ik knal het bijna overal op, mijn man gaat zondag weer naar Egypte dus kan hij weer wat meenemen, ik zal wel eens vragen of hij erachter kan komen wat er precies ingaat, het gekke is, je ruikt er niet zo heel erg van als je de kruiden pot opentrekt maar zodra het begint te bakken, ruikt het net zoals vroeger bij oma thuis, als je begrijpt wat ik bedoel.Wanneer ik het weet zal ik er zeker nog op terug komen.ps er zit GEEN zout bij dat is zeker! Quote
geedee Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 O nou, ik ben dus reuze benieuwd dan naar de smaak...ben gek op nieuwe probeersels van buitenlandse keuken We gaan t meemaken Quote
Salempie Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Geplaatst: 10 april 2015 Ik hoorde net van mijn man en mijn dochter dat er kardemom komijn,kaneel, gedroogde peterselie koriander, peper inzit Quote
jasmin Geplaatst: 11 april 2015 Geplaatst: 11 april 2015 lol Jasmin ze hebben er wel 100- verschillende namen voor, ze zijn ook nooit hetzelfde.maar het is errrug lekker met lams en rundvlees.Maar goed jij de kruiden en ik de aardbei, afgesproken Prima, ben benieuwd naar de verhoudingen. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Melissa1611 Geplaatst: 12 april 2015 Geplaatst: 12 april 2015 Hoi, ik ben ook een nieuweling, ik ben geïnteresseerd in de gele courgette . kijk je in mijn lijstje wat jou iets lijkt?liefs ! Quote
Bouwvrouwe Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 ben wel benieuwd naar die zwarte wortel en zou graag een paar zaadjes van de patisson willen. Ik heb in ruil frambozenstruik en ik check even of ik nog olijfkomkommer heb, in zaad of als plantje. Quote
Kim Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 ik heb nog wel een paar zaadjes van de crystal lemon komkommer, ik geloof dat dat dezelfde is als de citroenkommer, als je wilt? Quote
Kim Geplaatst: 30 april 2015 Geplaatst: 30 april 2015 Laat jij even weten of je interesse hebt in de zaadjes hierboven? Kan ik ze al dan niet inpakken Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.