Cupcakeje Geplaatst: 30 april 2015 Auteur Geplaatst: 30 april 2015 wordt ik ook heel blij van ! thnx gedee Quote
weknow Geplaatst: 1 mei 2015 Geplaatst: 1 mei 2015 Vind je het goed als ik 2x white cherry tomaat meebreng voor de tomaat? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Cupcakeje Geplaatst: 1 mei 2015 Auteur Geplaatst: 1 mei 2015 kei leuk zelfs! ik hou wel van aparte kleuren Quote
Bouwvrouwe Geplaatst: 1 mei 2015 Geplaatst: 1 mei 2015 Ik weet dat kibas oregano zoekt, ik heb alleen marjolein voor haar.. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 1 mei 2015 Auteur Geplaatst: 1 mei 2015 ik heb een ruil met haar en ze heeft niks over oregano gezegd. Maar heb twee stekken extra mee , weet alleen niet 100% zeker of ze aanslaan want ze zijn pas net gestekt. Maar zo een extra stek kan ze krijgen. Zien we morgen wel Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 mei 2015 Geplaatst: 1 mei 2015 Even een chocolade vraagje tussendoor.Heb je ook hete chocola? Met chili erin bijv.? Quote
Cupcakeje Geplaatst: 1 mei 2015 Auteur Geplaatst: 1 mei 2015 als het goed is heb ik nog pure chocolade fudge met chili op voorraad fudge zijn eigenlijk een soort blokjes bonbon vulling Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.