Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

cupcakejes ruillijst voor 2 mei


Cupcakeje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Lijst bijgewerkt! nog frambozen stekken en 2 oregano stekken beschikbaar!

Ook ik kan het niet laten en ben er toch weer bij dit jaar. Gezellig weer met mijn schoonmams en een vriendin van haar die ook graag moestuinen. Hun zie ik morgen over wat zij kunnen ruilen en eventueel nog zoeken. Komt gewoon onder mijn lijstje voor het gemak.

hieronder alvast mijn lijstje. Omdat ik heel druk bezig ben geweest met mijn eigen bedrijf heb ik nog niet kunnen zaaien dus wat nachtschade planten zijn zeer welkom Hieronder mijn ruillijstje tot nu toe en mijn wensen lijstje:)

 

Te Geef:

 

- 3 stekken rode wijnbes ( als ze aanslaan, zijn denk ik van vorige herfst want ze hadden al wortels)

- 2 stekken van doornloze braam ( als ze aanslaan, zijn denk ik van vorige herfst want ze hadden al wortels)

- stekken roze herst framboos weet niet welk ras ( als ze aanslaan, zijn denk ik van vorige herfst want ze hadden al wortel)

- zaden van spinazie matador

- zaadjes van roodlof

- 2 stekken van oregano

-1 gele gourgette

-1 groene gourgette

-1 annabel

-3 x moneymaker tomaat

- 6x trostomaten

- 10 X boter malse sla plantjes

- heilig boontje (zaden )

 

Gezocht:

-gele framboos-doperwt plantjes of zaden

- paarse sperziebonen

- tomaten plantjes

- paprika plantjes

- peper plantjes

- basilicum

-orange paprika

- paprika plantjes

- muizenmeloentje

- komkommer planten

 

 

Ruil afspraken:

 

naam: Ik geef : Ik krijg:

Loes

ik geef :rode framboos stek

ik krijg:gele framboos stek ( herfst)

 

Jasmin

ik geef: Rode framboos stek, bloemenzaad?

ik krijg: Gele framboos stek ( herfst) + dahlia knol, doperwten Rondo, stokbonen paars Cosse violette

 

Geedee

ik geef: Kilo suiker

ik krijg: 2x paprika en 2x struiktomaat

 

Jootje

ik geef: Restjes wol

ik krijg: Cranberry boon

 

Yuras

ik geef: ?????????????

ik krijg: 3 stekjes ananaskers

 

Kim

ik geef: stekje oregano / gele gourget , Japanse rode wijn bes

ik krijg: dark opal misschien de citroenbasilicum als die opkomt en zaadjes van allerlei basilicum

 

Estemy

ik geef: iets eetbaars

ik krijg: Pineapple fog (geel oranje stamtomaat)

 

buurvrouwe

ik geef: rode framboos stek

ik krijg: erwt en koeienoog

 

Kibas

ik geef: fimo klei en postzegels uit canada

ik krijg: 3x gele komkommer , 3x komkommer met wit vruchtvlees, 3x muizen meloentje, 3x paprika plantjes ( maakt niet uit welke kleur), doperwt

 

Weknow

ik geef: sla plantjes

ik krijg: 2x white cherry tomaat

 

melissa

ik geef: doornloze braam/ chocolade liefst witte chocolade praline

ik krijg: roma tomaat willen, de purple beauty paprika en de hongarian wax peper

 

esther

ik geef: rode wijnbes en oregano

 

Anna:

ik geef: Japanse wijnbes

ik krijg: Peper en paprika

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zelf kan er maar een kwijt maar mijn schoonmams wou er ook graag een misschien wil zij er stiekem wel meer en ik denk dat de vriendin van mijn moeder er ook wel graag een zou willen. Ik spreek ze vanavond dus dan zal ik het is een ze vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cupcake, ik heb wat tomatenplantjes over (zie mijn lijstje, einde van de topic heb ik de rassen geschreven). Ik neem ze allemaal mee, je kunt minimaal 1-2 zeker hebben (misschien zelfs meer). Ik hoef niks terug, ik wil maar dat ze een goede thuis krijgen

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey!

 

de citroenbasilicum lijkt het te gaan doen . Tzullen wel nog kleine iniminie dingetjes zijn, maar ze staan hier lekker in de zon en ik vertroetel ze nog even. .

 

Mocht je nog een iniminie stukje van je citroentijm kunnen missen, ben ik daar ook heel blij mee. Klein stukje maar hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nog enkele slaplantjes over hebt....? Vind het leuk om van allerlei soorten enkele te hebben, leren kennen, varieren.......

Bedankt alvast!

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! Heb je toevallig nog de gele courgette? Als je die nog over hebt, heb ik daar wel interesse in!

 

Naast basilicumsoortjes, heb ik mogelijk nog wat erwtenzaad, maar dat is wel niet veel meer... Ik kijk vanaaf even...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nog wat aan zaadjes van andere soortjes basilicum? Ik heb nog een aantal soortjes, niet al te veel zaad ervan, maar mogelijk leuk om te proberen, als je wilt. Laat maar wat weten

 

oeh ja ik ben gek op basilicum! Dus alles is meegenomen zaadjes of stekjes kijk maar wat er lukt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! Heb je toevallig nog de gele courgette? Als je die nog over hebt, heb ik daar wel interesse in!

 

Naast basilicumsoortjes, heb ik mogelijk nog wat erwtenzaad, maar dat is wel niet veel meer... Ik kijk vanaaf even...

 

staat voor jou gereserveerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is de peper slachtoffer van een spint aanval geworden en neem ik niet mee. daarvoor neem ik in de plaats van de 2 andere plantjes van elk 1 extra mee dus ik heb nu 2x paprika en 2x struiktomaat voor je ingepakt al je dat goed vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...