Cupcakeje Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 (edited) Hallo, Lijst bijgewerkt! nog frambozen stekken en 2 oregano stekken beschikbaar!Ook ik kan het niet laten en ben er toch weer bij dit jaar. Gezellig weer met mijn schoonmams en een vriendin van haar die ook graag moestuinen. Hun zie ik morgen over wat zij kunnen ruilen en eventueel nog zoeken. Komt gewoon onder mijn lijstje voor het gemak. hieronder alvast mijn lijstje. Omdat ik heel druk bezig ben geweest met mijn eigen bedrijf heb ik nog niet kunnen zaaien dus wat nachtschade planten zijn zeer welkom Hieronder mijn ruillijstje tot nu toe en mijn wensen lijstje:) Te Geef: - 3 stekken rode wijnbes ( als ze aanslaan, zijn denk ik van vorige herfst want ze hadden al wortels)- 2 stekken van doornloze braam ( als ze aanslaan, zijn denk ik van vorige herfst want ze hadden al wortels) - stekken roze herst framboos weet niet welk ras ( als ze aanslaan, zijn denk ik van vorige herfst want ze hadden al wortel)- zaden van spinazie matador- zaadjes van roodlof - 2 stekken van oregano-1 gele gourgette-1 groene gourgette-1 annabel-3 x moneymaker tomaat- 6x trostomaten - 10 X boter malse sla plantjes- heilig boontje (zaden ) Gezocht:-gele framboos-doperwt plantjes of zaden- paarse sperziebonen- tomaten plantjes- paprika plantjes - peper plantjes- basilicum-orange paprika- paprika plantjes- muizenmeloentje- komkommer planten Ruil afspraken: naam: Ik geef : Ik krijg:Loes ik geef :rode framboos stek ik krijg:gele framboos stek ( herfst) Jasmin ik geef: Rode framboos stek, bloemenzaad? ik krijg: Gele framboos stek ( herfst) + dahlia knol, doperwten Rondo, stokbonen paars Cosse violette Geedee ik geef: Kilo suiker ik krijg: 2x paprika en 2x struiktomaat Jootje ik geef: Restjes wol ik krijg: Cranberry boon Yuras ik geef: ????????????? ik krijg: 3 stekjes ananaskers Kim ik geef: stekje oregano / gele gourget , Japanse rode wijn bes ik krijg: dark opal misschien de citroenbasilicum als die opkomt en zaadjes van allerlei basilicum Estemy ik geef: iets eetbaars ik krijg: Pineapple fog (geel oranje stamtomaat) buurvrouwe ik geef: rode framboos stek ik krijg: erwt en koeienoog Kibas ik geef: fimo klei en postzegels uit canada ik krijg: 3x gele komkommer , 3x komkommer met wit vruchtvlees, 3x muizen meloentje, 3x paprika plantjes ( maakt niet uit welke kleur), doperwt Weknow ik geef: sla plantjesik krijg: 2x white cherry tomaat melissa ik geef: doornloze braam/ chocolade liefst witte chocolade pralineik krijg: roma tomaat willen, de purple beauty paprika en de hongarian wax peper esther ik geef: rode wijnbes en oregano Anna:ik geef: Japanse wijnbesik krijg: Peper en paprika Edited May 1, 2015 by Guest Quote
jasmin Posted April 13, 2015 Posted April 13, 2015 Ik heb een gele herfstframboos. Is dat ook goed? Ruilen voor rode herfstframboos? Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Cupcakeje Posted April 14, 2015 Author Posted April 14, 2015 Ja hoor wordt ik ook blij van! Ik hou een rode frambozen stek.voor je apart ! Quote
jasmin Posted April 14, 2015 Posted April 14, 2015 Ik heb een explosie aan stekken, je mag er meer hebben hoor, Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Cupcakeje Posted April 14, 2015 Author Posted April 14, 2015 ik zelf kan er maar een kwijt maar mijn schoonmams wou er ook graag een misschien wil zij er stiekem wel meer en ik denk dat de vriendin van mijn moeder er ook wel graag een zou willen. Ik spreek ze vanavond dus dan zal ik het is een ze vragen Quote
jasmin Posted April 14, 2015 Posted April 14, 2015 Ik neem er gewoon meer mee. Die dingen springen gratis en ongevraagd zomaar uit de grond, en grote kans dat mijn buren straks ook nog stekken kwijt willen. Dan verlos ik ze wel daarvan. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Kim Posted April 16, 2015 Posted April 16, 2015 Hoihoi! Mocht je een stekje kunnen maken van je oregano, zou je me daar heel blij mee maken! Mijn oregano doet het niet zo lekker momenteel . Quote
Estemy Posted April 16, 2015 Posted April 16, 2015 Cupcake, ik heb wat tomatenplantjes over (zie mijn lijstje, einde van de topic heb ik de rassen geschreven). Ik neem ze allemaal mee, je kunt minimaal 1-2 zeker hebben (misschien zelfs meer). Ik hoef niks terug, ik wil maar dat ze een goede thuis krijgen Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Cupcakeje Posted April 16, 2015 Author Posted April 16, 2015 Hoihoi! Mocht je een stekje kunnen maken van je oregano, zou je me daar heel blij mee maken! Mijn oregano doet het niet zo lekker momenteel . Dan ga ik dat gewoon voor je proberen ! ik zet het op mijn lijst Quote
Esthe76r Posted April 17, 2015 Posted April 17, 2015 Hey, graag wijnbes en oregano. Kijk je nog bij mij Quote
Cupcakeje Posted April 17, 2015 Author Posted April 17, 2015 oregano kan ik maar een keer splitsen want heb geen reuze.pol. en.die heb ik al vergeven. daarom staat het ook niet op mijn lijst. sorry! wijnbes neem ik voor.je mee ! ik ga even op jouw lijstje kijken! Quote
Kim Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Heyhey! de citroenbasilicum lijkt het te gaan doen . Tzullen wel nog kleine iniminie dingetjes zijn, maar ze staan hier lekker in de zon en ik vertroetel ze nog even. . Mocht je nog een iniminie stukje van je citroentijm kunnen missen, ben ik daar ook heel blij mee. Klein stukje maar hoor! Quote
Cupcakeje Posted April 20, 2015 Author Posted April 20, 2015 OW leuk ! kleine mini plantjes zijn hier ook van harte welkom hoor ga ik gewoon door met vertroetelen. Ik splits de citroen tijm ook voor je Quote
Bouwvrouwe Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 ruil graag wat verschillende cherry tomatenplantjes voor een herfstframbozenstek Quote
Bouwvrouwe Posted April 22, 2015 Posted April 22, 2015 Hoi, onze ruil staat genoteerd, hoor. Ik had wat ruzie met onze forumapplicatie Quote
Kim Posted April 25, 2015 Posted April 25, 2015 Heb je nog wat aan zaadjes van andere soortjes basilicum? Ik heb nog een aantal soortjes, niet al te veel zaad ervan, maar mogelijk leuk om te proberen, als je wilt. Laat maar wat weten Quote
weknow Posted April 27, 2015 Posted April 27, 2015 Als je nog enkele slaplantjes over hebt....? Vind het leuk om van allerlei soorten enkele te hebben, leren kennen, varieren.......Bedankt alvast! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Kim Posted April 28, 2015 Posted April 28, 2015 Hoihoi! Heb je toevallig nog de gele courgette? Als je die nog over hebt, heb ik daar wel interesse in! Naast basilicumsoortjes, heb ik mogelijk nog wat erwtenzaad, maar dat is wel niet veel meer... Ik kijk vanaaf even... Quote
Cupcakeje Posted April 28, 2015 Author Posted April 28, 2015 Heb je nog wat aan zaadjes van andere soortjes basilicum? Ik heb nog een aantal soortjes, niet al te veel zaad ervan, maar mogelijk leuk om te proberen, als je wilt. Laat maar wat weten oeh ja ik ben gek op basilicum! Dus alles is meegenomen zaadjes of stekjes kijk maar wat er lukt:) Quote
Cupcakeje Posted April 28, 2015 Author Posted April 28, 2015 Als je nog enkele slaplantjes over hebt....? Vind het leuk om van allerlei soorten enkele te hebben, leren kennen, varieren.......Bedankt alvast! nemen we voor je mee! Quote
Cupcakeje Posted April 28, 2015 Author Posted April 28, 2015 Hoihoi! Heb je toevallig nog de gele courgette? Als je die nog over hebt, heb ik daar wel interesse in! Naast basilicumsoortjes, heb ik mogelijk nog wat erwtenzaad, maar dat is wel niet veel meer... Ik kijk vanaaf even... staat voor jou gereserveerd! Quote
Kim Posted April 29, 2015 Posted April 29, 2015 Hoi daar, me again . Heb je geheel toevallig misschien nog een rode wijnbes over? Quote
Cupcakeje Posted April 30, 2015 Author Posted April 30, 2015 ik heb er nog precies 1 Dus jouw naam staat er nu op Quote
geedee Posted April 30, 2015 Posted April 30, 2015 Helaas is de peper slachtoffer van een spint aanval geworden en neem ik niet mee. daarvoor neem ik in de plaats van de 2 andere plantjes van elk 1 extra mee dus ik heb nu 2x paprika en 2x struiktomaat voor je ingepakt al je dat goed vind. Quote
Recommended Posts