Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Moestuin aangeboden voor zacht prijsje in Aarlanderveen


Daan1986

Aanbevolen berichten

Dag moestuinvrienden-en vriendinnen,

Samen met mijn ouders en vriendin huur ik nu voor het 3de seizoen een moestuin op de oostkanaalweg 5 te Aarlanderveen(Zuid-Holland). Het perceel ligt achter het huis van een particulier(oud-kweker). Tot vorige jaar december had ik een buurman, maar hij is er in verband met zijn leeftijd (77) mee gestopt. Het bord 'volkstuin te huur'' staat al enige weken langs de weg, maar er heeft zich voor zo ver ik weet niemand gemeld.

Het perceel :

- ongeveer 250 m2

- tuinhuis voor opslag van spullen

- kale tunnelkas zonder folie, want stuk gewaaid

- diverse fruitbomen

- diverse bessenstruiken

- zeer schone grond met voor de tijd van het jaar weinig onkruid

- niet langs weg of spoor.

- sloot aan weerszijden

- huurprijs 50 cent per m2 per jaar.

 

Op het perceel zit van alles wat : jong, oud, autochtoon , allochtoon etc etc allemaal heel gezellig. Geen vereniging die zeurt over wat je wel en niet mag. Toch komen er veel mensen voor hun rust, dus radio of andere lawaaimakerij worden niet op prijs gesteld!! En de sloot bij jouw tuintje moet je bijhouden.

 

Geintresseerd?? Bel dan even aan bij de Oostkanaalweg 5 te Aarlanderveen. NIET OP ZONDAG ivm geloofsovertuiging!!

 

wie weet word je dan mijn nieuwe buurman of vrouw!

 

stuur anders even een privebericht als je meer wilt weten!

 

groet, Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...