Guest Bietje Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 (edited) Hallo allemaal, In een fantastisch en handig kruidenboek zag ik op de bladzijde van citroenmelisse, dat er ook zo iets bestaat als Limoenmelisse en Kreta melisse (die ruikt naar groene appels) Wie kent die en weet hoe ik hier aan kan komen? Of heeft zelfs een stekje / een paar zaadjes voor mij? (tegen betaling of ruilen natuurlijk!) Edited April 19, 2015 by Bietje Quote
geertlaurent Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Kretamelisse is eigenlijk sinaasappel melisse: makkelijk te bestellen hier https://www.vreeken.nl/831874-melisse-kretenzer Veel plezier ermee Quote
Guest Bietje Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Oh thanks! Wel raar dat het dan naar groene appels zou ruiken, maar eigenlijk sinaasappel melisse is. En limoenmelisse? Weet iemand daar iets over? Quote
Guest Bietje Posted May 4, 2015 Posted May 4, 2015 Volgens het kruidenboek moet Limoenmelisse echt iets anders zijn dan Citroenmelisse.. Ik ga gewoon heel hard opzoek! Quote
Recommended Posts