harmony Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 Vorig jaar heb ik bleekselderij gezaaid. Ik vond de groente erg tegenvallen. Had me verheugd op lekker sappige stelen, maar ze waren erg klein (geen punt) èn erg droog. Jammer dus.Wat zou ik kunnen doen om wel mooie sappige planten te krijgen?Groet,Monique Quote
Freya Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 Ik had precies hetzelfde! Mijn schoonmoeder had ook wat plantjes van mij gekregen die ze verder opkweekte in de kas en bij haar waren ze wel sappig en zacht.Ik ga ze nu dit jaar dus in de kas zetten. Quote
harmony Geplaatst: 20 april 2015 Auteur Geplaatst: 20 april 2015 De meeste groenten groeien gewoon zonder 'extra' water, maar bleekselderij heeft dat dus wel nodig?Bedankt voor de tip, probeer ik het nog een keertje! Quote
geertlaurent Geplaatst: 20 april 2015 Geplaatst: 20 april 2015 Selder heeft een erg hoge nood aan water (nog veel erger bij knolselder trouwens ) die horen echt samen. Je zou ze haast in een aquarium moeten zaaien Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.