Lola Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Oww balen Hier de aardappels gisteren wel aangeaard gelukkig. Verder alles wat naar binnen kon ook naar binnen gezet. Zo te zien verder geen grote schade alleen wat bevroren aardbeibloemen. Quote
DennisUtrecht Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Ik had geluk in Utrecht, geen schade. Thermometer in de kas zei -1,5 als laagste punt, maar zelfs de kiwibessen zijn zonder schade. Een heel enkel blaadjes wat gekruld, maar niet eens echt bruin. Dus ik kan zeggen, in Utrecht echt geluk gehad! Quote
windindewilgen Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 het voordeel van de grote stad! het scheelt een jas in vergelijking met het platte land.bart kan beter verhuizen naar utrecht! ik kan me indenken dat bart nu een beetje heel veel baalt. stonden de peren en appels ook al in bloei? Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl
RobO Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 joh, Bart, wat een pech, succes met de andere plantjes toch Quote
Roelie Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Geplaatst: 28 april 2015 Graadje of drie vorst gehad, ruiten krabben vanochtend, maar de piepers, uien, tuinboontjes etc. zitten nog lekker onder de grond...blij dat ik nooit zo vroeg ben..Ook de bloesem aan de boompjes hebben het overleeft..pfff, gelukkig maar... Quote
bart646 Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Ja Wim De appels en peren staan in bloei. Bijna alles is beschadigd kaki,kwee, perzik, pruim enzNatuurlijk baal ik maar het komt wel weer goed. Dus naar de stad ga ik niet. Maar maak als ik er straks woon wel een goed sproei systeem. Quote
Salamandertje Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 5,6 graden was t in de kas, buiten weet ik niet. Alle bloesem heeft het overleefd iig. De west-kant van Utrecht is over t algemeen een graad tot een paar graden warmer dan de Bilt op een of andere manier.. Quote Bzzzz...
Estemy Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Mijn peer heeft maar 2 bloemen (2e jaar, ballerinaboompje). En ik wil ZO graag een peertje hebben. Ik zou alles doen voor die peertje, maar na de vorst van vorige nacht weet ik niet meer Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
weknow Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Troost Estemy. Door nu nog geen vruchten te hoeven dragen, wordt je boompje veel sterker om volgende jaren te dragen. (Volgens de regels moet je zelfs eerste jaren vruchten weghalen....maar dat is natuurlijk zo jammer als je er zo op zit te wachten ) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.