Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oww balen

Hier de aardappels gisteren wel aangeaard gelukkig. Verder alles wat naar binnen kon ook naar binnen gezet. Zo te zien verder geen grote schade alleen wat bevroren aardbeibloemen.

Geplaatst:

Ik had geluk in Utrecht, geen schade. Thermometer in de kas zei -1,5 als laagste punt, maar zelfs de kiwibessen zijn zonder schade. Een heel enkel blaadjes wat gekruld, maar niet eens echt bruin. Dus ik kan zeggen, in Utrecht echt geluk gehad!

Geplaatst:

het voordeel van de grote stad! het scheelt een jas in vergelijking met het platte land.

bart kan beter verhuizen naar utrecht!

ik kan me indenken dat bart nu een beetje heel veel baalt. stonden de peren en appels ook al in bloei?

Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop .

De kleinste met de grootste keuze.

http://www.windindewilgen.nl

Geplaatst:

Graadje of drie vorst gehad, ruiten krabben vanochtend, maar de piepers, uien, tuinboontjes etc. zitten nog lekker onder de grond...blij dat ik nooit zo vroeg ben..

Ook de bloesem aan de boompjes hebben het overleeft..pfff, gelukkig maar...

Geplaatst:

Ja Wim

De appels en peren staan in bloei.

Bijna alles is beschadigd kaki,kwee, perzik, pruim enz

Natuurlijk baal ik maar het komt wel weer goed.

Dus naar de stad ga ik niet. Maar maak als ik er straks woon wel een goed sproei systeem.

Geplaatst:

5,6 graden was t in de kas, buiten weet ik niet. Alle bloesem heeft het overleefd iig. De west-kant van Utrecht is over t algemeen een graad tot een paar graden warmer dan de Bilt op een of andere manier..

Bzzzz...

Geplaatst:

Troost Estemy. Door nu nog geen vruchten te hoeven dragen, wordt je boompje veel sterker om volgende jaren te dragen. (Volgens de regels moet je zelfs eerste jaren vruchten weghalen....maar dat is natuurlijk zo jammer als je er zo op zit te wachten )

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...