Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Geen vorst meer a.u.b.

Roelie

Recommended Posts

Ik hoop dat onze 26 aangeplante wilde zoete kersen (Prunus avium) het een beetje doen, ze staan i.i.g. mooi te bloeien. We geven ze om de drie dagen water, het was op het kantje wat verpoten betrof, maar het ziet er nog goed uit.

En de 16 kiwibes planten bij mijn vader zijn voor het eerst in 4 jaar niet bevroren! Hopelijk eindelijk eens vruchten!
Hier ging de kiwi telkens goed om dan gevloerd te worden door late (heel lichte) vorst waardoor de pas opgekomen bladeren en knoppen alsnog omzeep waren en de plant van onderuit moest herbeginnen. Voorlopig is dat dit jaar inderdaad niet het geval en zit er een kans op vruchten in

Robo, jij houd ook alles bij! in een vrij korte vorst periode verloor ik al mijn kaki's en de meeste van mijn rozen, en al mijn amandelbomen.

ik hoop dat het door jouw gegeven linkje de eerste 100 jaar de enigste blijft.

groet van wim.

Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop .

De kleinste met de grootste keuze.

http://www.windindewilgen.nl

Robo, jij houd ook alles bij! in een vrij korte vorst periode verloor ik al mijn kaki's en de meeste van mijn rozen, en al mijn amandelbomen.

ik hoop dat het door jouw gegeven linkje de eerste 100 jaar de enigste blijft.

groet van wim.

nou, voorspelling is bijgesteld door buienradar, ik denk flinke vorst aan de grond vanavond, ik ga mijn aardappels bedekken straks

chart39791430196491.png