Geplaatst: 22 april 201510 j Ik heb de metselkuip waarin ik aardpeer teel maar eens goed leeg gemaakt.De kleine peertjes heb ik weer gepoot maar er zaten nog best veel vrij grote aardperen tussen.Voor dat ik aan het schoonmaakkarweitje begin toch maar de vraag of de peren nog wel eetbaar zijn?Groet, Bert
Geplaatst: 22 april 201510 j Ongeveer 2 weken terug had ik ook nog wat aardperen opgeschept uit de tuin. Zolang ze stevig aanvoelen kun je die gewoon nog eten volgens mij. Heb ik in ieder geval wel gedaan Maar ze waren nog niet aan het uitlopen (toevallig zag ik dat ze vandaag wel aan het uitlopen zijn, degene die ik heb teruggepoot tenminste).
Geplaatst: 23 april 201510 j wij vinden ze nu al minder worden, na uitlopen nog mindermijn oude buurman zei altijd dat je "alles jong moet eten"(denk dat hij alleen groenten bedoelde )
Geplaatst: 23 april 201510 j Auteur De aardperen waren nog goed stevig en de smaak (als puree) was prima.Morgen zal de fanfare wel door het dorp trekken
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.