Willow Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Hallo allemaal, Ik heb een vraagje.Sinds kort heb ik citroenmelisse in een ruime pot op mijn kamer staan. Nu valt mij op de erop de steeltjes een soort pluizige dingetjes zitten, heel klein, groenig. ze komen los als ik er tegenaan tik. Nu vroeg ik mij af of dit normaal is, niet dat het straks beestjes of eitjes zijn. Ik heb al diverse zoektermen gebruikt in google en kom er niet uit. Nu dus mijn vraag, help alstublieft. Wie kan mij vertellen of dit normaal is? Liefs, Willow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 welkom fotootje?bewegen ze een beetje? luisjes mi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Ja, met een foto wordt het vast een stuk duidelijker... Maak anders eens een foto met een macro-instelling. Dan kan je daarna inzoomen en kijken wat voor beestjes het zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts