Mindless Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Dag allemaal! Wij vroegen ons af waar je zoal moet op letten als men laagstam fruitboompjes plant. We hebben nog een lege hoek van 2 meter op 2 meter , zouden we daar voorbeeld een 4 laagstam boompjes kunnen planten?of dit te dicht op elkaar? Of zou het de mogelijkheid zijn om voorbeeld 2 fruitstruikjes en 2 boompjes? mvgMindless Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 Laagstam heeft een afstand van 1,5 m nodig. Een alternatief zou zijn: kolomfruit (andere naam: zuilfruit), dan kun je er wel 4 op kwijt. Er zijn appels, peer (Benita), kers (Sylvia), dus kun je best wat variatie aanbrengen Een ander alternatief is leifruit (1 leiboom laagstam/struik) als achtergrond en wat laags ervoor (zoals aardbeien). Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mindless Posted April 25, 2015 Author Share Posted April 25, 2015 dank je ik zal er is naar zoeken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts