wendylieb123 Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Ik zou graag willen weten hoeveel planten ik van de tomaat Tumbler in een hangpot met een diameter van 26 cm en 23 cm diep zou kunnen zetten? En zet ik de planten in het midden of aan de rand? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 1 plant in het midden Die tumbler kan best wel groot worden en is heel productief. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wendylieb123 Posted May 1, 2015 Author Share Posted May 1, 2015 Bedankt voor je reactie. Ik kan het me bijna niet voorstellen dat het zo groot wordt. Ik ga meteen aan de slag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted May 1, 2015 Share Posted May 1, 2015 Ik heb al gelezen dat de tumbler over heel het seizoen 800 tomaten kan maken Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wendylieb123 Posted May 1, 2015 Author Share Posted May 1, 2015 O je ik heb zoveel soorten tomatenzaailingen staan dat ik straks geen tomaat meer kan zien. Dit is mijn eerste seizoen en er zijn zoveel soorten. Ik kon niet kiezen en heb een tik dat als er van iets meerdere soorten of kleuren zijn ik er zoveel mogelijk van wil hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 zoveel tomaten? Ik weet er wel raad mee....vooral tomatensaus is hier favo...lekker over de pasta....hmmmm was het maar al zover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts