Erny Posted May 8, 2015 Share Posted May 8, 2015 (edited) Tja... beetje lastig... heb nog geen vervoer dus kan ik dan wel ruilafspraken maken??? Ga nog courgettes, pompoenen, komkommers en augurken zaaien, dus dat kan ik ook nog voor anderen doen bijvoorbeeld... Mijn moestuin kom ik nu weer zo af en toe. Moet de Doornloze Braam nog wat snoeien dus kan daar wat takken van meenemen zodat men zelf kan stekken. Dus... onzeker ruilaanbod tot nog toe... Dat schiet ook niet echt op dus... RUILLIJST: Westlandsegrunneger: krijgt komkommerplantje(s) Edited May 18, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WestlandseGrunneger Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Hoi Erny, Ik heb nu net opnieuw komkommers gezaaid, omdat er bij de vorige lichting maar 3 van de 14 plantjes zijn overgebleven. Zou je voor mij een paar komkommers kunnen zaaien voor het geval het me weer overkomt? Quote In de kas, kan alles! Groeten, WG aka Rick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted May 18, 2015 Author Share Posted May 18, 2015 Ik heb net geconstateerd dat bijna alle komkommers zijn opgekomen dus daar moet wel een plantje van overblijven voor jou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted June 3, 2015 Author Share Posted June 3, 2015 Zoals verwacht kan ik niet met openbaar vervoer naar Drachten geraken (wegens operatie morgen) dus ik kan niet op de NMM komen helaas. Vind het erg jammer, had me erg (al 2 jaar) op een NMM op deze locatie verheugd.Eventuele ruil's gaan dus helaas ook niet door. Veel plezier gewenst voor iedereen die wel gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts