Geplaatst: 12 mei 201510 j Ik ben altijd zo blij wanneer bloemen beginnen te komen. Dingen worden nog mooier als dat ze alleen groen zijn. Zo ben ik ook blij met de twee soorten aardbeien (naam-soorten weet ik niet), en me druivenplant.Druivenplant lijkt nu voor het eerst druiven te gaan geven. Heb de eerste "Druifbloesem" gespot. Dit is het tweede levensjaar van de druif vanuit stek Love it!
Geplaatst: 12 mei 201510 j Een pot vol hele mooi paarse Akelei bloemen. Zo gaaf, altijd het eerste wat bij mij bloeit.volop aan 't genieten
Geplaatst: 14 mei 201510 j Auteur De eerste druivenplek lijkt mij. Zijn net kopspeldjes.Hopelijk eerste jaar met druiven. Ik noem dit de kleine aardbei, omdat deze kleinbladerig is. Ook heeft het roze bloemen. Dat vind ik wel mooi. Zelf gemaakte bak met daarin ook aardbeien en rozemarijn. Tevens zijn dit de grootbladerige aardbeien en witte bloesem vergeleken met de andere roze soort.Deze komen de aardbeien al tevoorschijn.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.