Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb een tijdje terug een tomatenkas online gekocht.

Nu wil ik heb in elkaar zetten en nu blijkt dat er 2 verbindingsstukken missen.

Contact met de leverancier gaat niet (meer).....

Heeft iemand een idee hoe ik dit het makkelijkst op kan lossen, zodat de kas toch bruikbaar is.

pvc-stuk78581431527118.jpg

Deze kom ik dus 2 te kort.

E fructu arbor cognoscitur

Geplaatst:

Als ge die in China gekocht hebt via Alliexpress dan hebt ge toch redelijk wat verhaal dacht ik.

En verder zijn er toch, in België althans, wat wettelijke mogelijkheden om de verkoper te verplichten u te leveren wat u toekomt of anders uw geld terug te storten?

Voor ge zegt dat contact niet meer gaat toch eens goed nakijken zou ik zeggen.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

kijken bij een camping zaak onderdeel van camping kasje of party tent

grt ronald

Geplaatst:

Is het al opgelost?. Ik heb anders wel wat van dat spul liggen van een oud kasje. welke buisdiameter heb je?

Geplaatst:
Als ge die in China gekocht hebt via Alliexpress dan hebt ge toch redelijk wat verhaal dacht ik.

En verder zijn er toch, in België althans, wat wettelijke mogelijkheden om de verkoper te verplichten u te leveren wat u toekomt of anders uw geld terug te storten?

Voor ge zegt dat contact niet meer gaat toch eens goed nakijken zou ik zeggen.

Meestal een emailtje sturen naar z'n chinees bedrijf resulteert in een na zending

Geplaatst:

die heb ik! binnendiameter verbindingstuk is wat groter maar zitten nokjes in, denk dat je ze wel kunt gebruiken, zeker met wat ducktape.

waar woon je? groeten Ton

Geplaatst:

verb-169541432498987.jpgverb-243781432498995.jpg

deze dus

groet Ton

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic