Albert Kooij Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 Hallo mede tuinierders/sters ik heb bloemkool plantjes in mijn tuin staan maar die worden aangevreten. eerst komt er een bruin randje en langzaam ontstaat er een gat maar vooral aan de zijkant van de bladeren gebeurd dit) terwijl ik er al een frame met horrengaas omheen heb staan Ik kan ook echt niks vinden wat het zou kunnen aanvreten (geen rups, vliegses of slak te bekennen) Maar zou het kunnen komen door mieren? Want die zitten wel rondom onze tuin. Alvast bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 Durf je een van de slechtste uit de grond te halen om de wortels eens te bekijken? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dieter003 Posted August 14, 2020 Share Posted August 14, 2020 Op 4-6-2015 om 20:15, weknow zei: Durf je een van de slechtste uit de grond te halen om de wortels eens te bekijken? Ik heb dat gedaan en de wortel was helemaal opgefreten en zat vol van de mieren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts