wilma2 Posted June 7, 2015 Share Posted June 7, 2015 HALLO MENSEN, VORIG JAAR NOVEMBER EEN PAAR PITJES VAN DE STOOFPEER REMI UIT EEN VRUCHT GEHAALD en in een bakje steriel zand in de koelkast gezet.in t voorjaar 2015 mooi gaan uitlopen. ik heb ze opgepot in potgrond en met potje en al in de tuin ingegraven zodat hij stevig op kon groeien.nu ziet hij er zo uit.]wanneer moet ik aan mest geven beginnen.ik weet dat er (als dit lukt) pas over enkele jaren iets van fruit aan zal komen maar het gaat mij om de lol dit voor elkaar te krijgen.ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart646 Posted June 7, 2015 Share Posted June 7, 2015 Wilma Je kunt hem om enten op bv pyrodwarf zodat je vlot vrucht hebt en de zaailing laten uitgroeien. Het wil prima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart646 Posted June 7, 2015 Share Posted June 7, 2015 Ik heb er ook een staan een zaailing van Roem van Althena. Die heb ik nu net om geënt had 3 zaailingen dit was de gezondste zonder schurft enz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilma2 Posted June 7, 2015 Author Share Posted June 7, 2015 hallo bart646het is mij niet duidelijk wat je nu bedoeld. mijn zaailing nu laten groeien en later als onderstam gebruiken of de zaailing laten groeien en hem als ent gebruikenkan bij jou foto niet zien waar bij jou een ent zit aan de rechter kant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart646 Posted June 7, 2015 Share Posted June 7, 2015 Wilma ik bedoel de zaailing enten op een onderstam. Die op de foto is een oculatie van zomer 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts