Geplaatst: 9 juni 201510 j Als nieuw forum lid en moestuin groentje wil ik mij even kort voorstellen. Mijn naam is Erik en heb na 2 jaar moestuinieren in een paar potten dit jaar de stoute schoenen (of laarzen) aangetrokken en ben aan een moestuintje begonnen. Het is nu 10 m2 maar dit moet in de toekomst wel wat meer gaan worden. Foto's heb ik op het moment niet maar zodra mijn vrouw tijd heeft heeft ze beloofd foto's te maken en zodra ik ze heb zal ik deze posten
Geplaatst: 9 juni 201510 j Welkom Eric! Komt vast goed met de grotere tuin! Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Geplaatst: 23 juni 201510 j Welkom Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 7 juli 201510 j 10m² is toch al best behoorlijk veel werk aan, niet te snel te groot gaan met je tuin Veel tuinier plezier
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.