Cees Tabak Posted June 17, 2015 Share Posted June 17, 2015 Kruiden in de brede zin dan maar Tabak dus/ Op internet kom ik verhalen tegen van mensen die 15 liter echt te klein vonden voor een tabaksplant.Hier op het forum wordt elders gesproken over potten van 5 (vijf!) liter. Omdat er hier in de buurt een weedkwekerij opgedoekt was heb ik mooi de potten kunnen overnemen. Geen idee hoeveel liter, ik schat 15. (uit mijn hoofd geschat: 20x20 bovenkant x30 cm lang) Mijn gedachte was dat als het goed is voor een weedplant, het voor een tabaksplant ook wel zou kunnen Ooit gezien wat een enorme knoesten die ṕot' planten kunnen worden? Vraag me ook af of er twee planten per pot zouden kunnen. Iemand een suggestie? Cees Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 21, 2015 Share Posted June 21, 2015 nou, ik ben geen kenner maar ik zag gister in onze stadskwekerij een tabaksplant in een pot van 25 liter, de plant was 1,8 m hoog, dat wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cees Tabak Posted June 21, 2015 Author Share Posted June 21, 2015 Kijk, is de wanhoop nabij en niemand heeft een antwoord, dan is daar nog altijd ROBO Voorlopig laat ik ze maar even voor wat ze zijn. Thanks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts