hillardb Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 MIjn klimroos staat in een grote pot, voor he 2e jaar, maar de rozebladeren verkleuren en hebbn wit/gele plekken/vlekken.Het blad ziet er over het algemeen goed uit.Wat kan ik hier aabn doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 nat geworden?droog houden dan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Denk het ook ja. Dat de roos met wat spetters nat geworden is op de bloem en vervolgens zon heeft gehad.Kan overigens ook gewoon zijn, dat de roos in aanleg niet 100% roze is hoor, en dat dit gewoon wat kleurvlekjes zijn. Zie het op de foto niet zo goed ( overbelichting ) Maar geen ziekte ofzo hoor. Niets aan de hand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hillardb Posted June 21, 2015 Author Share Posted June 21, 2015 Goed om te weten dat het geen ziekte is.Dus regen/vocht is slecht voor rozen? Ik zou niet weten wat ik eraan zou moeten doen?Overigens komt de kleur op de foto van de sterkgeurende klimroos 'Red Flame' niet goed over (is iets meer rood dan rose), maar hij/zij ruikt echt heerlijk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts