Guest Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Hoiik heb een honingbes maar nu las ik dat je er 2 bij elkaar moet hebben om bessen te krijgen.Nu heb ik een honingbes die dit jaar niet gebloeid heeft dus geen idee of het een mannelijke of vrouwelijke stuik is.Hoe kan is dit anders zien. Ik ben op zoek naar een stek zodat deze bestoven kan worden. En ik wel bessen aan mijn honingbes krijg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Al mijn honingbessen (op 1 kleintje na) hebben vruchten gekregen. Ze zijn niet tweehuizig, maar kruisbestuiving geeft een beter resultaat zegt men. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Hoi Deborah Ik heb mijn honingbes nu 3 jaar en nog nooit een bloem gezien.wat kan ik dan het beste doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 De 2 struiken die ik als eerste gekocht heb, bloeiden dit jaar voor het eerst. Ik heb ze voor het 3e jaar. Het verschil tussen de grootte van de vruchten was wel opvallend: de Duet struiken die ik vorig jaar heb gekocht gaven veel grotere vruchten. Ik had die bij Jan den Hertog gekocht (online). Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Hoi Deborahanders moet ik nog een jaartje wachten kijken wat I gaat doen volgend jaar.Misschien ben ik wel te ongeduldig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts