Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

voorstellen

ew442002

Recommended Posts

Beste leden,

Sinds 3 jaar ben ik aan het moestuinen. Eerst een klein strookje op de camping. Dat ging prima. Daarna een m2 bak in de achtertuin; nu de rest van de achtertuin ook vol gezet met aardappelen,bessenstruiken etc. Sinds mei van dit jaar doe ik mee aan een bloei- en groei project in mijn buurt waarbij we op het

schooltuinencomplex in onze buurt ook nog een tuin hebben. Door dit project komt er wat meer structuur in mijn plant_ en zaaigedrag!

Ik kwam op dit forum omdat ik op zoek ben naar ca 10 broeskoppen voor 10 liter gieters, iemand een (goedkope) tip?

Alvast bedankt,

Elly

Welkom plaatsgenoot, en 10 broeskoppen? Ik zou het even niet weten in Amsterdam(mss naast de centrale markthallen richting van Marcanti Plaza op zit een growshop/tuinwinkeltje).

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Ik kwam op dit forum omdat ik op zoek ben naar ca 10 broeskoppen voor 10 liter gieters, iemand een (goedkope) tip?
Ik dacht dat ze die bij de action verkopen. Daar heb ik ze toch ooit is gekocht.

Wel leuk om lezen dat je net als ik van klein, naar bak, naar groter en naar nog groter bent gegaan met de tuin. Zeer aanstekelijk he