Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

is er echt nergens een webshop die bv een pakketje tomaten zaden aanbiedt van verschillende soorten ( een paar zaadjes dus van elk, bv mini tomaten etc...) of gelijk welke andere groenten zodat je kan experimenteren met smaken, of smaken vergelijken ?

Groeten de koen !

Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje

Geplaatst:

Dank Vlaming Geert , k zal toch ne keer moeten mij verdiepen in jullie zadenenveloppe

Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje

Geplaatst:

Ik bestel vaak zaadjes bij Zadenenzo.nl. Daar heb je geen pakketjes tomatenzaden maar wel kleine hoeveelheden. Bijv 10 zaden voor €0,50. Dan kun je leuk uitproberen, toch?

Diana's mooie moestuin, kun je ook leuke dingen bestellen.

Helaas niet meer voor dit jaar bruikbaar, maar leuke bezigheid voor in de wintermaanden.

Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...