Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

26-juni-rucola52561435312119.jpg

Heeft iemand een idee wat er met de rucola aan de hand is? Er zitten allemaal kleine gaatjes n en ik kan geen beestjes ondekken?

Ik ben natuurlijk ook maar een enorme beginner, dus ik weet er echt nog niks vanaf

Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.

Geplaatst:

Maar hoe zou ik die kunnen herkennen? De spruitkool heeft ook van die gaten, maar de bloemkool weer helemaal niet.

Geplaatst:

Getsie.... de radijs had dit ook en verder geen enkel plantje... aardvlooien, hoe kom je eraan?

Geplaatst:
:o Koolvlieg, dan zou het toch een rucola vlieg moeten zijn

Nah. Nee dus. De koolvlieg komt op kolen af. Dus ook op rucola he ?

Mijns inziens zijn het ook aardvlooien denk ik, niks ergs aan. Vooral bij droge grond en zo laag bij de grond. Niks vies of vreemd. Paar keer met de broes er over en ze zijn al weer weg hoor.

Geplaatst:

Ik heb een kenner van de tuin er even naar laten kijken en die zei inderdaad ook aardvlooien.

Nu is het mij eigenlijk nog niet duidelijk of de rucola nog eetbaar is eigenlijk?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...