urban gardening Geplaatst: 27 juni 2015 Geplaatst: 27 juni 2015 Hallo, Met verbazing kijk ik naar de groei van de kousenband. Ik heb 8 planten in een bak in een plantenkas staan. Vrij schrale grond. Sinds vandaag zie ik bonen hangen en met de bonen heel veel luizen. Wat kan ik het beste doen? Ik heb gespoten met groen zeep en water. Is er nog iets anders dat ik kan ondernemen om te zorgen dat die luizen de bonen niet opeten? Dank! Marjoleine Quote
RobO Geplaatst: 27 juni 2015 Geplaatst: 27 juni 2015 (aangepast) nee, denk t niet, je kunt evt:niet laten tochten in de kasknoflookwater maken en er over gietengele vangplaatjes ophangen 28 juni 2015 aangepast door Gast Quote
gerritr1955 Geplaatst: 27 juni 2015 Geplaatst: 27 juni 2015 Tegen luizen gebruik ik Pireco. Werkt goed en is op natuurlijke basis. http://www.pireco.nl/ Quote Hortus est amicus meus.
urban gardening Geplaatst: 30 juni 2015 Auteur Geplaatst: 30 juni 2015 Dank jullie wel voor de constructieve feedback! Quote
gerritr1955 Geplaatst: 3 juli 2015 Geplaatst: 3 juli 2015 En is je probleem opgelost.Wat heb je uiteindelijk gedaan ? Quote Hortus est amicus meus.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.