Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen


Safiyyah

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben Safiyyah.

 

2 Jaar geleden ben ik in de voortuin begonnen met een klein moestuin in bakken. Het ging niet helemaal zoals ik wilde maar ik had wel een nieuwe hobby gevonden.

 

Dit jaar heb ik, samen met ons gezin, een volkstuin overgenomen. Een (veel te) grote tuin inclusief tuinhuis. ftn59f.jpg

 

We zijn nog nieuw in het tuinieren, dus ik wil graag een beroep op jullie doen met al onze vragen. Vele info heb ik hier al kunnen vinden.

 

De tuin is zo'n 700 m2 groot en moet gebruikt worden als moestuin, siertuin en vrije tijds tuin. We hebben hier speciaal voor gekozen, omdat onze eigen tuin erg klein is en ik mijn kinderen graag wil laten rondrennen buiten. Bovendien is dit voor mij een heerlijk rustpunt, waar ik in de avonden even heerlijk terug kan trekken.

 

Het huisje hebben we binnen een beetje opgeknapt, al kampen we nog steeds met optrekkend vocht (iemand een goede tip?). Inmiddels kan ik er heerlijk koken en kunnen we er binnenkort heerlijk een nachtje slapen

 

Nu komt de grootste uitdaging... de tuin zelf... Jarenlang is deze verwaarloosd, dus heel veel onkruid. Wel hebben we gisteren al de eerste aardbeien kunnen oogsten en groeien de appels rijkelijk aan de bomen.

 

Dit is een beetje hoe en wat, ik hoop hier veel te kunnen lezen en plaatsen, om het beste uit mijn hobby te kunnen halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...