Itoero Geplaatst: 4 juli 2015 Geplaatst: 4 juli 2015 Ik heb een vleestomaat waarbij er een gaatje in de tomaten zit waar de stamper vastzat aan de stengel.Naast dat gaatje is er een ruwe, droge en bruine vlek.Kan dat kwaad?Geneest dat vanzelf? Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
RobO Geplaatst: 4 juli 2015 Geplaatst: 4 juli 2015 ik denk dat hij zelf een verwonding/scheurtje heeft gerepareerd, als het dat idd is blijft het verder stabiel en kun je m straks gewoon oogsten Quote
Itoero Geplaatst: 4 juli 2015 Auteur Geplaatst: 4 juli 2015 ok, danku!Het zijn giant Belgium tomaten.Die tweede ziet eruit also ze heel groot kan worden. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Anna3 Geplaatst: 4 juli 2015 Geplaatst: 4 juli 2015 Volgens mij kan het geen kwaad en is het een soort litteken. Heb het vaker bij grotere (vlees)tomaten en 'gedrochten' gehad. Het gaat niet meer weg, maar je kunt dat stukje vel altijd wegsnijden als je dat niet lekker vindt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.