zoya Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 mijn vraag gaat over het inzouten van boontjes en andere groenten.bv: wat wij zelf heel erg lekker vinden is andijvie zouten. nu is het zo dat je dit in een grote pot kunt laten staan,of in kleine weckpotten.maar kun je het ook in bakjes doen en in de vriezer zetten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 dat kan vast wel maar waarom zou je dat willen?ingemaakte andijvie blijft heel goed in weckpotten of steegoed toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoya Posted July 15, 2015 Author Share Posted July 15, 2015 Ik vraag het voor mijn ouders.die hebben elk jaar andijvie ingezouten,en zetten de grote pot dan in de kelder.nu ze kleiner wonen,hebben ze geen kelder meer,vandaar dat ze mij vroegen of ik wist dat dit kon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 ok, liefik denk dat je eea wel gewoon in weckpotten kunt doen en donker bewaren in een kelderkast of trapkast, je zou het wel eens een keer kunnen proberen toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoya Posted July 19, 2015 Author Share Posted July 19, 2015 dankjewel voor het beantwoorden.ik ga het met mijn ouders delen,en eens bespreken of ze het dan ook niet beter in weckpotten kunnen doen.daar is vast wel een plekje voor te vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts