lovenature Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Hallo, Alle tips welkom bij de opstart van een kleine moestuin.Er zijn wel twee dingen waar we rekening mee moeten houden: ik moet rekening houden met mijn zwakke rug en we hebben een kat (en drie kids ) rondlopen.Dus een vierkante meter op de grond is denk ik niet de ideale oplossing.Zo'n kweektafel, zou dat iets voor ons zijn? Kan je dan met stokjes daar een net op doen voor de kat? Hoe doen jullie dat?Of eerder zo'n koudekast op een tafel? groetjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 welkom zoek eens op verhoogde bak misschien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenneke Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Het hangt ook een beetje van je budget af natuurlijk . Er zijn allerlei kant-en-klare verhoogde bakken en kweektafels te koop, persoonlijk vind ik die best duur, in ieder geval te duur voor mij. Ik heb gewoon de goedkoopste vierkante-meter-bak gekocht, in de aanbieding bij Intratuin voor 19,95 en ik had toevallig een kortingsbon van 25% dus dat werd 14,95. Die heb ik op een stapel van 4 pallets gezet die ik via via gratis gekregen had. Gevuld met de goedkoopste potgrond en zaaien en planten maar. En een nieuwe hobby en verslaving was geboren Het jaar erna nog een bak erbij, een kweekbak, wat potten en wasmanden (Action). Weer een jaar later een goedkoop plastic kasje (Lidl) en dit jaar een tomatenkasje erbij. 't Is hier dus behoorlijk uit de hand gelopen, maar wat een plezier en genot Je kunt bijvoorbeeld ook op een stevige tafel een paar kratten, potten of bakken zetten en zo aan de slag gaan.Er zijn allerlei mogelijkheden dus voor allerlei budgetten.Veel plezier met uitzoeken en starten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts