Guest Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 HoiIk ben op zoek naar een dehydrator om mijn kruiden en fruit te kunnen drogen.Wie heeft er 1 die het nog goed doet en die nog een tijdje mee kan.Wil er maximaal 60 euro voor geven inclusief verzenden.mocht het in Groningen zijn dan zonder porto verzending. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Ik heb een nieuwe gekocht van Princess voor 49,95 bij Bol.com. Prima apparaat! Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Hoi BubbelsIk las in een review dat de rekjes die erin zitten nog al fragiel zijn. van de Princesswat zijn jou bevindingen hier mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted July 31, 2015 Share Posted July 31, 2015 Je moet ze niet laten vallen, maar als je er gewoon voorzichtig mee omgaat voldoen ze prima vind ik. Makkelijk schoon te maken ook. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 HoiIk heb er 1 gevonden hier de foto's alvast van de dehydrator. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katja1604 Posted August 8, 2015 Share Posted August 8, 2015 Oeh, da's wel een hele mooie, Jessica!Mag ik vragen hoe duur die was? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts