reina Geplaatst: 21 augustus 2015 Share Geplaatst: 21 augustus 2015 Ik heb 2 mirabel laagstam boompjes (ik geloof dat ze zo heten, klein soort pruimpje). Ik vind de vrucht echter niet zo lekker en aangezien ik weinig plaats heb in mijn tuin, ga ik ze eruit halen.Is er iemand die ik er blij mee kan maken? dan neem ik ze mee op MFD Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 21 augustus 2015 Share Geplaatst: 21 augustus 2015 Nou eentje zou ik wel willen, wat wil je ervoor terug? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
reina Geplaatst: 21 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst: 21 augustus 2015 ik hoef er niets voor te hebben. Mijn tuintje zit overvol Ik ga de mirabel vervangen door een opal pruim laagstam. Dat vind ik een heerlijke vrucht. ik neem de mirabel voor je mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 21 augustus 2015 Share Geplaatst: 21 augustus 2015 Hartstikke fijn!Ik weet niet of je hem in een pot hebt zitten of in de grond?Maar als hij in de grond zit zou ik er nu alvast een keer rond omheen steken met een schop dan maakt hij kleine wortels aan en doet hij het beter met verplanten dadelijk. Misschien wil Jorieke er een zij vraagt nog het een en ander voor haar tuin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
reina Geplaatst: 22 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst: 22 augustus 2015 goeie tip, ze zitten in de grond, dus ik zal gaan steken Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.