Persica († december 2016) Geplaatst: 13 november 2015 Geplaatst: 13 november 2015 (aangepast) Voor het seizoen 2017 heb ik niets meer in de aanbieding. Heb een aantal grote bollen olifanten knoflook over (gemiddeld met 4 grote tenen erin) Vaak krijg ik de vraag of ik enkel 4 a 5 tenen wil versturen in een grote bubbeltjes enveloppe.Aangezien de teentjes niet te vergelijken zijn met bv. "gewone" knoflookteentjes past mijn geteelde Olifantenknoflook door hun grote omvang niet goed en maar moeilijk in een grote enveloppe, hiermee loop je de kans dat ze niet of niet (goed) door de brievenbus kunnen, dit zou erg jammer zijn, te planten rond half oktober. Heb je echt interesse dan zal ik enkel nog versturen als pakket post via PostNL .interesse? graag via PB 30 september 2016 aangepast door Gast Quote
Swoek Geplaatst: 2 januari 2016 Geplaatst: 2 januari 2016 Pb gestuurd. Gr koen Quote 1 moestuin-3 kippen en 15 kwartels: miniboerderij!
Persica († december 2016) Geplaatst: 6 januari 2016 Auteur Geplaatst: 6 januari 2016 Ja, ik heb nog enkele mooie grote Olifanten knoflook bollen in de aanbieding, het is nu nog mogelijk om ze te planten Quote
Dootje Geplaatst: 11 januari 2016 Geplaatst: 11 januari 2016 Klinkt leuk Persica, in welke plaats of omgeving woon je? Quote
Pieter16 Geplaatst: 29 januari 2016 Geplaatst: 29 januari 2016 Ofifantenknoflook klinkt interessant Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
Wenwolf Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Ik heb ook interesse, ik woon in Apeldoorn. Is dat in jouw buurt? Was er al naar op zoek geweest. Quote
Persica († december 2016) Geplaatst: 31 januari 2016 Auteur Geplaatst: 31 januari 2016 Indien er interesse is graag via Pb Handig om vooraf te weten' nee' ik ruil niet en de bollen worden enkel per pakketpost verzonden. Quote
Boesta Geplaatst: 9 september 2016 Geplaatst: 9 september 2016 Hallo Persica, Ga je deze knoflook ook dit jaar aanbieden..? Zo ja dan zou ik ze heel erg graag van je willen kopen.. Quote
JudithD Geplaatst: 10 september 2016 Geplaatst: 10 september 2016 Hallo Persica, ik zou ook graag olifantenknoflook willen. Heb erg veel ruilmateriaal maar wil ook gewoon betalen. Quote It ain't what you do, it's the way that you do it
Evertjan Geplaatst: 30 september 2016 Geplaatst: 30 september 2016 Hallo,Ik heb al eerder een bericht gestuurd, maar ik ben er niet zeker van dat die ook bij u is terechtgekomen. Daarom (opnieuw) dit bericht.Ik wil al een tijd graag olifantenknoflook telen en ben dus geïnteresseerd in uw aanbod. Heeft u ze nog en wat kosten ze?Graag hoor ik van u, Evert van Schaik--reactie via PB-- (e-mailadres en tel. nr. verwijderd door moderator) Quote
Ton D Geplaatst: 30 september 2016 Geplaatst: 30 september 2016 Beste Evert Jan, ook ik ben op zoek en niet kunnen bemachtigen. Wel op internet kunnen bestellen maar €9- verzend kosten. Niet dus. Na wat oude draadjes blijken er solo bolletjes te koop bij de Jumbo. Stuk of 10 voor €2.49. Gekocht en volgende week maar eens planten. Welk forum lid kan vertellen of dit olifantknoflook is? Advies welkom. Quote
Persica († december 2016) Geplaatst: 30 september 2016 Auteur Geplaatst: 30 september 2016 Jaren geleden ben ik het topic 'Olifanten knoflook' gestart Lees dit hele topic eens na, er werd toen aanvankelijk verondersteld dat de kleine ronde knoflookjes in de gevlochten mandjes Olifanten knoflook zouden voortbrengen, ik kan u inmiddels vertellen dat dit niet het geval is. Proefondervindelijk hebben een aantal forumleden dit uitgetest, waaronder ikzelf. Echte Olifantenknoflook is een op zich staande soort, deze zijn niet bij Jumbo of Lidll te koop. Dus nogmaals lees, het speciale topic over deze knoflooksoort nog eens aandachtig door. Hiermee worden vele vragen vanzelf beantwoord. Olifanten Knoflook biedt ik voor komend seizoen 2017 niet meer aan, hiervoor bent u te laat, al het plantgoed gaat binnenkort de grond in. Quote
Garleac Geplaatst: 24 oktober 2016 Geplaatst: 24 oktober 2016 Hallo, Voor wie nog Olifanten knoflook zoekt? er staan Hollandse aangeboden op marktplaats.Nu is de beste tijd om te planten. mvg,Pe Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.