Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Voor het seizoen 2017 heb ik niets meer in de aanbieding.

Heb een aantal grote bollen olifanten knoflook over (gemiddeld met 4 grote tenen erin) Vaak krijg ik de vraag of ik enkel 4 a 5 tenen wil versturen in een grote bubbeltjes enveloppe.

Aangezien de teentjes niet te vergelijken zijn met bv. "gewone" knoflookteentjes past mijn geteelde Olifantenknoflook door hun grote omvang niet goed en maar moeilijk in een grote enveloppe, hiermee loop je de kans dat ze niet of niet (goed) door de brievenbus kunnen, dit zou erg jammer zijn, te planten rond half oktober.

Heb je echt interesse dan zal ik enkel nog versturen als pakket post via PostNL .

interesse? graag via PB

aangepast door Gast
  • 1 maand later ...
  • 3 weeks later...
  • 7 maanden later ...
Geplaatst:

Hallo Persica,

ik zou ook graag olifantenknoflook willen. Heb erg veel ruilmateriaal maar wil ook gewoon betalen.

It ain't what you do, it's the way that you do it

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb al eerder een bericht gestuurd, maar ik ben er niet zeker van dat die ook bij u is terechtgekomen. Daarom (opnieuw) dit bericht.

Ik wil al een tijd graag olifantenknoflook telen en ben dus geïnteresseerd in uw aanbod. Heeft u ze nog en wat kosten ze?

Graag hoor ik van u,

Evert van Schaik

--reactie via PB-- (e-mailadres en tel. nr. verwijderd door moderator)

Geplaatst:

Beste Evert Jan, ook ik ben op zoek en niet kunnen bemachtigen. Wel op internet kunnen bestellen maar €9- verzend kosten. Niet dus. Na wat oude draadjes blijken er solo bolletjes te koop bij de Jumbo. Stuk of 10 voor €2.49. Gekocht en volgende week maar eens planten. Welk forum lid kan vertellen of dit olifantknoflook is? Advies welkom.

Geplaatst:

Jaren geleden ben ik het topic 'Olifanten knoflook' gestart

Lees dit hele topic eens na, er werd toen aanvankelijk verondersteld dat de kleine ronde knoflookjes in de gevlochten mandjes Olifanten knoflook zouden voortbrengen, ik kan u inmiddels vertellen dat dit niet het geval is. Proefondervindelijk hebben een aantal forumleden dit uitgetest, waaronder ikzelf.

Echte Olifantenknoflook is een op zich staande soort, deze zijn niet bij Jumbo of Lidll te koop.

Dus nogmaals lees, het speciale topic over deze knoflooksoort nog eens aandachtig door. Hiermee worden vele vragen vanzelf beantwoord.

Olifanten Knoflook biedt ik voor komend seizoen 2017 niet meer aan, hiervoor bent u te laat, al het plantgoed gaat binnenkort de grond in.

• 4 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...