Geplaatst: 19 november 201510 j Is het verstandig om hardhouten tuintegels te leggen. Of komt er heleboel onkruid tussen uit.En als ik bijvoorbeeld gronddoek of houtsnippers leg. Wie heeft er ervaring ermee. Vg aseel 19 november 201510 j aangepast door Gast
Geplaatst: 19 november 201510 j Hout en hardhout kunnen glibberig worden door algen en zo. En dat nog afgezien van het onkruid. Ik heb ervaring met van die houten vlonders van 50 bij 50 cm. Die kon ik een voor een uitnemen om onkruid weg te nemen. Doe je dat niet, dan gaat het onkruid zijn gang en wordt het een rommeltje. Of je moet er folie onder leggen. Inmiddels zijn ze verrot, dat heb je ook met hout hè? Het verrot sneller, dus is een tijdelijke oplossing.
Geplaatst: 19 november 201510 j Auteur Denk ook dat onkruid zal komen. Ze zijn niet zo zwaar en onhandig als stenentegels. Ik heb genoeg gronddoek . maar ben bang dat het het gaat wiebelen. Maar ik kan ze tweedehands goedkoop krijgen.
Geplaatst: 19 november 201510 j Door het gronddoek blijven ze lang nat, dus ze rotten eerder. Is het voor de sier? Trottoirtegels zijn vaak gratis te krijgen en die hebben alle voordelen van een degelijk pad.Maar ja, het gewicht hè? Tja, je moet zelf de keus maken, succes en laat horen wat het geworden is.
Geplaatst: 20 november 201510 j wij hebben ze als tijdelijk pad, heel handig om te wieden, planten en je neemt ze zo weer op en laat ze drogende tegels zijn minimaal 15 jaar oud
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.