Geplaatst: 3 juni 201114 j Dit piept onder de schutting van de buren door. Wie weet wat het is? (het zal vast wel heel makkelijk zijn maar ik weet het zelf niet )
Geplaatst: 3 juni 201114 j Het is de Tradescantia virginiana oftewel de eendagsbloem. Er bloeit elke dag een nw. bloem, vandaar de naam. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 4 juni 201114 j Auteur Bedankt! Ik heb er een paar uit de grond gehaald (stonden in de steeg, kwamen net onder de schutting door) en in potjes gedaan. Nou maar afwachten of ze aanslaan, dan kan ik ze misschien in de tuin zetten
Geplaatst: 4 juni 201114 j Ze woekeren nochtans redelijk goed. Heb er zelf zo eentje laten staan omdat ik de bloempjes 'wel schattig' vond. Ondertussen staan er 10tal van die plantjes.
Geplaatst: 6 juni 201114 j Auteur Oh dat is in dit geval goed nieuws. Dan zullen ze het vast wel redden
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.