Geplaatst: 29 december 20159 j Heb 5 aardperen struiken staan, ik moet er een aantal van kwijt dus ik heb knollen in de aanbieding gratis. Ik kan verzenden maar dan zijn de verzendkosten wel voor jou.
Geplaatst: 29 december 20159 j Auteur Er komen gele bloemen in, de stengels worden 2 meter en langer hoog. Aardperen zijn vrij dik.
Geplaatst: 31 december 20159 j Het lijkt erop dat je ze zult moeten opeten!. Lekker hoor gefrituurd...
Geplaatst: 7 januari 20169 j Erny: gefrituurd in plakjes of heel? 1 moestuin-3 kippen en 15 kwartels: miniboerderij!
Geplaatst: 7 januari 20169 j In wat dikkere plakjes of belgische friet dikte staafjes. De aardpeerfriet wordt uiteindelijk niet zo knapperig als aardappelfriet en smaakt ook duidelijk anders. Dus niet verwachten dat het dat soort frietjes worden. Maar ik vind 'm lekker. Denk dat het dan een beetje uitproberen is wat je zelf het lekkerst vindt.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.