victorhurxkens Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 Heb 5 aardperen struiken staan, ik moet er een aantal van kwijt dus ik heb knollen in de aanbieding gratis. Ik kan verzenden maar dan zijn de verzendkosten wel voor jou. Quote
Jane Doe Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 Enig idee welk soort? Met of zonder bloem, kleine of grote aardperen? Quote
victorhurxkens Geplaatst: 29 december 2015 Auteur Geplaatst: 29 december 2015 Er komen gele bloemen in, de stengels worden 2 meter en langer hoog. Aardperen zijn vrij dik. Quote
victorhurxkens Geplaatst: 30 december 2015 Auteur Geplaatst: 30 december 2015 eventueel ruilen tegen andere zaden/ spullen kan ook Quote
Erny Geplaatst: 31 december 2015 Geplaatst: 31 december 2015 Het lijkt erop dat je ze zult moeten opeten!. Lekker hoor gefrituurd... Quote
Swoek Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 Erny: gefrituurd in plakjes of heel? Quote 1 moestuin-3 kippen en 15 kwartels: miniboerderij!
Erny Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 In wat dikkere plakjes of belgische friet dikte staafjes. De aardpeerfriet wordt uiteindelijk niet zo knapperig als aardappelfriet en smaakt ook duidelijk anders. Dus niet verwachten dat het dat soort frietjes worden. Maar ik vind 'm lekker. Denk dat het dan een beetje uitproberen is wat je zelf het lekkerst vindt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.