Swoek Geplaatst: 31 december 2015 Geplaatst: 31 december 2015 Dag allen!Ik heb net de ingekuilde aardperen geoogst. Begonnen met 1 gekocht aardpeertje: nu een opbrengst van meerdere kilo's. Deze gaan deels in de ovenschotel vanavond. Er zitten ook kleintjes bij die goed pootmateriaal zijn. Voor de liefhebber, gratis of evt heb je ook iets leuks te ruilen? Gr Koen (Winsum (gn) Quote 1 moestuin-3 kippen en 15 kwartels: miniboerderij!
speets Geplaatst: 31 december 2015 Geplaatst: 31 december 2015 Geen aardperen voor mij, maar er staat wel een interessante link onder je bericht. Alleen ... hij doet ut niet Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Swoek Geplaatst: 2 januari 2016 Auteur Geplaatst: 2 januari 2016 Bedankt voor de tip. Ik zal de link weghalen. Helaas kwam dit idee niet echt van de grond. Ruilen wat je teveel hebt uit de tuin, tegen iets wat je nodig hebt.... gr. koen Quote 1 moestuin-3 kippen en 15 kwartels: miniboerderij!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.