kokkie20 Geplaatst: 9 januari 2016 Geplaatst: 9 januari 2016 Hallo moestuiners Laat ik mijzelf (ons) even kort voorstellen. Johnny ben ik(de typer op het moment) ben 26 jaar, volgende maand 27 en als beroep vrachtwagen chauffeur. Samen heb ik met mijn moeder Marlies de beslissing genomen na lang te wachten om een moestuin/volkstuin te huren hier waar wij wonen (in Ede Gelderland) De bedoeling was eerst 50 vierkante meter, maar na een gesprek met mijn zwager en zus hebben we besloten om een gedeelde tuin te nemen van 100 vierkante meter. Meer informatie / foto's volgt nog aangezien we moeten wachten tot de tuin gereed is gemaakt door het beheer. Mijn moeder en ik zullen ons vooral focussen op groentes en kruiden. Me zwager en zus voornamelijk op fruit. Mochten hun geen interesse meer hebben in de tuin zullen wij hun gedeelte van de tuin alsnog overnemen en zelf de fruit erbij gaan kweken. Lijst hebben wij al wat we willen proberen te kweken qua groentes. Op het moment niet thuis dus heb de lijst niet bij de hand.Zijn er hier toevallig nog meer moestuiners uit de omgeving ede? Lijkt mij wel leuk om een keer informatie / gesprekken te voeren en eventueel ruilen van zaadjes/ideeën. Zal binnenkort meer plaatsen! Quote
petersmit Geplaatst: 10 januari 2016 Geplaatst: 10 januari 2016 Welkom kokkie! 100meter is een mooi aantal om mee te beginnen. Succes! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
kokkie20 Geplaatst: 10 januari 2016 Auteur Geplaatst: 10 januari 2016 Dank je, ja vonden wij ook. We zijn zelf met niet zoveel mensen thuis dus we hebben geen extra grote tuin nodig Quote
wilma2 Geplaatst: 10 januari 2016 Geplaatst: 10 januari 2016 leuk je je onze gelederen t begroetentuinieren s tegenwoordig een must.zelf groenten. kuiden en ,fruit, kweken is zo ontspannend t dat de inspanningen het de moeite waard zijn.veel plezier hiergroetjes wilma Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 januari 2016 Geplaatst: 19 januari 2016 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.