janneke Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Hallo, Wij zijn op zoek naar een moestuin In Utrecht maar we hebben geen idee hoe we daar aan zouden kunnen komen. Zijn er wachtlijsten o.i.d? Wie kan ons helpen? Groetjes Tim en Janneke Quote
Frank vwl Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Hoi Tim en Janneke, Een zoekopdracht op google met de woorden "volkstuin Utrecht" geeft ongeveer 137.000 resultaten, kijk eens of daar iets bijzit, ik neem aan dat er wel wat volkstuincomplexen zijn in een stad als Utrecht. Quote
Jooze Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 En dan vooral rondbellen. Over het algemeen zijn er tegenwoordig wel wachtlijsten. Stel vooral wat vragen (wat wil je). Wil je alleen een moestuin, wil je er een schuurtje kunnen neerzetten. Mogen er hoge dingen staan (bomen bv). Mag je aardappels planten etc. Vraag dus vooral ook naar regelementen van de tuin. Zonde als je net op de verkeerde wachtlijst staat.Verder als je niet googled. Gewoon een rondje fietsen en zijn vaak mensen op de tuin aanwezig en vraag wat de regels zijn en wie je moet bellen. Heb je meteen een indruk van de tuin!. Succes Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
aventura Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 wellicht een tip: via pepermarkt.nl schijn je oproepen voor moestuinen te kunnen posten en ruimtes om te tuinieren te kunnen vinden. Quote
LEOnie211 Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 het is geen pepermarkt.nl meer maar : www.avontuurdersmaken.nl er staan maar weinig keuzes op kwa moestuin Quote
suikerbuikje Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Op het kantoorterrein Papendorp ligt een redelijk nieuw volkstuinencomplex: http://www.atvdehogeweide.nl/ Volgens mij wel redelijk strenge regelgeving qua bouw van huisjes en kasjes. Ik zag dat er een aantal huisjes ter overname werden aangeboden, ik neem aan dat het tuintje dan ook overgaat naar de nieuwe eigenaar. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.