Gast Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 aangeboden: 10 verschillende soorten zaden van voornamelijk zomerbloeiers: eigen teelt en oogst van afgelopen seizoen verpakt in kleine zakjes die je leuk als presentje kan doen, aan geliefden of aan jezelf dus! momenteel zijn beschikbaar: rode zonnehoed (tweejarig), teunisbloem, stokroos (tweejarig), klimmende (paarse, ipomoea) winde, (vaste-) siererwt, korenbloem, engelwortel, kardoen, mariadistel en goudsbloem. al deze zaden bied ik aan voor 50 cent per envelopje of tegen een leuke ruil (ik zoek stekken of zaad van kruiden met een kleine wortelkluit en andere bloemetjes die weinig grond nodig hebben). reageer onder de fotoos aan dit bericht, stuur een pb. aan mij of bezoek mijn facebookpagina: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1695901817324508.1073741833.1584694141778610&type=3 groetjes! Quote
timvk2000 Geplaatst: 24 maart 2016 Geplaatst: 24 maart 2016 super cool,ik ben al jaren op zoek naar zaden van teunisbloem. wat kosten deze?groetjes Tim Quote
Gast Geplaatst: 24 maart 2016 Geplaatst: 24 maart 2016 ha Tim, dan zit je hier goed! ik heb nog twee zakjes a 50 cent per zakje.ze zijn trouwens makkelijk zelf te oogsten als de bloemen uitgebloeid zijn. hou er wel rekening mee dat ze pas het tweede jaar bloeien. kan je antwoorden in pb? grt Stadsboertje Quote
Marloes Geplaatst: 24 maart 2016 Geplaatst: 24 maart 2016 Ik wil heel graag een zakje rode zonnehoed , teunisbloem, korenbloem, kardoen, en goudsbloem van je overnemen.Groetjes, Marloes Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.