pippi Geplaatst: 15 maart 2016 Geplaatst: 15 maart 2016 De actie van de Lidl is prima hoor geen problemen met de kwaliteit je moet er ook niet mee gooien Jelle En er moet geen kat overheen lopen en doorheen zakken. Quote
Gast Geplaatst: 16 maart 2016 Geplaatst: 16 maart 2016 De Lidl zaaitray's zijn prima hoor! Geen klachten tot zover kwaliteit is gewoon in orde. Jelle Quote
Rikb Geplaatst: 20 maart 2016 Geplaatst: 20 maart 2016 Plantjes eruit halen is alleen een beetje lastig.Het plastic breekt of scheurt snel. Quote
Gast Geplaatst: 22 maart 2016 Geplaatst: 22 maart 2016 Net mijn eerste zaaitray in andere potjes gedaan zonder verlies van enig plantje. Misschien moet je wat voorzichtiger doen JED Quote
Rustavi Geplaatst: 22 maart 2016 Geplaatst: 22 maart 2016 Met een ongebruikte eetlepel wip je ze zo er uit... Quote
johnnyboy Geplaatst: 25 maart 2016 Geplaatst: 25 maart 2016 hoi, ik heb 4 zaaitray's gevraagd aan een koolteler in de polder waar ik langs fietsen. ze zijn van hard plastic en gaan al jaren mee. men was daar aan het kool planten met een machine,de teler had de plantjes gekocht bij een plantenkwekerij en werden geleverd in een plastic zaaitray en lagen daarnaast zijn machine.had het gevraagd aan de teler op het veld,mocht ze zo meenemen. Quote
pavespa Geplaatst: 25 maart 2016 Geplaatst: 25 maart 2016 Om de prille zaailingen te verpotten naar een ruimere pot, pak ik ze samen met de aarde rond de jonge worteltjes vast met een uit de kluiten gewassen pincet.Dezelfde pincet gebruik ik ook om plantjes die niet te dicht bij mekaar mogen staan te zaaien.Ook het plaatsen van zaadjes in de voorzaaibakjes gaan op die manier de grond in.2 stuks /potje.Kiemen ze beiden, dan pak ik met de pincet er eentje vast en steek het in een nieuw potje. Voor mij het meest interessante werktuig(je) dat ik de laatste jaren heb aangeschaft. Kostprijs voor een trio in bricostock : 5€. Ik plaats asap een paar fotootjes (nu dat ik het toch door heb!!!). Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.