matthijs0 Geplaatst: 31 maart 2016 Geplaatst: 31 maart 2016 ik zie hier een aanbieding, ik vermoed dat t door enten gedaan is, maar weet iemand de voor- en nadelen hiervan? in termen van opbrengst, overwinteren etc. http://www.aldi.nl/aldi_kruidenstam_48_5_20422_33326.html Quote
Claudia69 Geplaatst: 31 maart 2016 Geplaatst: 31 maart 2016 Dat zijn gewoon struikjes waarvan de onderste takken systematisch zijn weggehaald zodat je 1 stammetje overhoudt met daarop de rest van de takjes. Zijn vaak windgevoelige plantjes, een stuk duurder dan een gewoon struikje tout court, en zonde om dan als keukenkruiden kaal te knippen en te gebruiken. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 april 2016 Geplaatst: 1 april 2016 Zijn leuk hoor ik heb al jaren rozemarijn op stam, staat gewoon in de moestuin met ander kruiden eromheen. Je kunt ze gewoon knippen maakt niet uit ik probeer er alleen een beetje model in te houden.Ik heb ze bij de Aldi zien staan en heb getwijfeld om lavendel op stam te nemen, ik vind ze erg leuk en goede insectenplant ook maar er staan al meerdere gewone lavendel planten in de tuin. De prijs valt ook mee omdat je er een stenen pot bij krijgt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.