aseel Geplaatst: 12 april 2016 Share Geplaatst: 12 april 2016 Geachte tuinders. Ik wil mijn verhoogdebakken van binnen met ongebluste kalk kalken . Dit doe ik om de zonlicht te weerkaatsen . En zodoende meer warmte en zo'n te krijgen voor de planten. Wat ik me afvroeg zijn 2 dingen. Heeft dit zin. Gaan mijn planten beter door groeien. En tweede vraag is ?zijn er betere verf soorten die je kan gebruiken die beter weerkaatsen. En waar moet ik opletten bij de kalken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nathanya Geplaatst: 12 april 2016 Share Geplaatst: 12 april 2016 Ik heb gewoon witvast gebruikt: http://www.tuinadvies.nl/tuinwinkel/product/2471 Kun je jaaaaren mee doen Ongebluste kalk (CaO) is daarvoor iig niet geschikt, dan moet je gebluste kalk (Ca(OH)2) hebben. Ongebluste kalk is zelfs gevaarlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
aseel Geplaatst: 12 april 2016 Auteur Share Geplaatst: 12 april 2016 Ik bedoel natuurlijk geblust. Het gaat mij erom dat het niet giftig is voor de plantjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.