RobO Geplaatst: 17 april 2016 Geplaatst: 17 april 2016 Wij hebben het niet gehaald vandaag en waren vroegtijdig thuis dankzij een kapotte flens die iets met waterslangen richting motor moet doen waardoor de temperatuurmeter plots enorm omhoog schoot. Balen als een ..... Ik had me er weer op verheugd iedereen te zien/spreken enz enz. Excuses voor een ieder die voor niks ruilspulletjes voor me had meegenomen. ai Gé jammer, we hadden noten van Aardpeer voor je gekregen....moeten we nu allemaal zelf opeten....maar we zijn binnenkort wel een paar dagen in Epen toevallig...hintje? Quote
geedee Geplaatst: 20 april 2016 Geplaatst: 20 april 2016 (aangepast) ..hintje? Haha, nou je mág ze zelf opeten maar je mag ook ff langskomen als jullie weer in Epen zijn, mét of zonder nootjes; altijd gezellig. wel ff bellen (zie pb) Dank je wel en Aardpeer ook bedankt 22 april 2016 aangepast door Gast Quote
Salamandertje Geplaatst: 20 april 2016 Geplaatst: 20 april 2016 @ Salamandertje. Nog even over die druif. Kennelijk had ik niet precies de soortjes bij me die ik in mijn aanbod topic wel aangeboden had. Heb jou dus de Köningliche Esther gegeven, met speciaal een opmerking over jou / jou aangaande. Jootje kon die kwinkslag niet echt waarderen dacht ik te bemerken, maar allá, das mijn foute humor. ( duizend excuses aan Jootje. sorry !!! ) Dit najaar zal ik meer en van álle soortjes stekken maken. Er komen hier trouwens nog steeds soortjes bij. Nog plek voor een 12 tal. Ik denk dat ik wel kan raden wat voor foute grap dat was Vind je druiven wel lekker? Je teelt ook wel eens dingen die je niet eens zelf lekker vindt.. @ Salamandertje, Hartelijk dank voor de twee mooie Magic Mountain tomatenplan"tjes". Wat een monsters zeg! Ben blij dat ik met de auto was en niet voor een OV optie had gekozen! Graag gedaan! Hoop dat ze t bij jou net zo goed doen buiten in de regen als bij mij vorig jaar! Je potten zijn ook erg mooi, daar gaan enkele van mijn tomaten in belanden De Mountain Magic planten zijn al semi-afgehard trouwens, ze komen uit de onverwarmde kas. Quote Bzzzz...
Kibas Geplaatst: 20 april 2016 Geplaatst: 20 april 2016 Ik vond het zaterdag ontzettend leuk. Jammer dat ik er zo kort kon zijn. Ik was 's ochtends na het inpakken van alle spullen (die ik de dagen er voor al klaar had gezet) zo moe, dat ik eerst weer een tijd moest rusten en daarom kwam ik tevens veel later in Zelhem aan dan mijn bedoeling was. Maar de tijd dat ik er was heb ik genoten. Dank voor alle spullen die ik gekregen heb en alle goede zorgen. Wat een lieve mensen toch!! Ik kijk er nog steeds met een warm gevoel op terug. Vraag:Ik heb een bakje van pindasaus met een aantal plantjes gekregen die lijken op rode spitskool of rode kool. Ik heb het gekregen in een ruil. Maar ik heb meer gekregen en ook van de zaaitafel, dus nu ben ik de kluts een beetje kwijt. Van wie is het en wat is het? Buiten deze vraag heb ik nog een vraag, keurig opgeschreven op een briefje, omdat niet alleen mijn lichaam momenteel vakantie heeft genomen, maar ook mijn geheugen af en toe een dagje vrij neemt. Maar nu ben ik het briefje ook kwijt.... Nou ja, komt dan dus later nog wel een keer. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 april 2016 Geplaatst: 20 april 2016 Misschien van Simke want ik had rode kool in een puddingbakje en ook nog wat anders. Quote
Kibas Geplaatst: 20 april 2016 Geplaatst: 20 april 2016 Aha, dat zou kunnen, dan is het rode kool langedijker bewaar. Daar ga ik dan maar van uit. Dank je voor de tip! Quote
NoeNoePower Geplaatst: 21 april 2016 Geplaatst: 21 april 2016 Ahh wat jammer, ik had er zo graag bij willen zijn maar goed, de volgende keer maar weer verheug me nu al! Quote Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.