Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

paddestoelenbroed uit wisselen


gamecock

Aanbevolen berichten

is er nu helemaal geen animo om broed uit te wisselen?

 

aan 1liter roggebroed of 100 deuvels heb je vaak veel te veel

het is een goedkope mogelijkheid om veel soorten te kweken , een brievenbus pakketje kost bijna niks , bovendien is het veel leuker om zo een collectie zwammen op te bouwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeker wel interesse!!

 

broed van de koningsoesterzwam ben ik mee bezig, gaat deze week deels op graan

 

broed van de gewone (spoorloze), gele en roze oesterzwam krijg (koop) ik eind van deze maand bij de kweker bij mij in de buurt.

het is een kleine hoeveelheid per soort, maar het vermenigvuldigd zich heel snel.

 

(maak de volgende keer geen nieuw draadje hier voor aan, maar vraag verder op je eerste draadje)

Winschoten-Arnhem is niet om de hoek trouwens)

 

welke soorten heb jij eventueel straks in de ruil?

 

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ja tuurlijk interesse, ik kweek tot nu toe het mycelium van de gele en blauwe oesterzwam

eigenlijk zeer eenvoudig eenmaal je het weet, enkel pinnen lukt nog niet, maar daar ging ik net een nieuw draadje voor maken.

 

Dus ik heb de Gele en Blauwe oesterzwam.

Zeker interesse in koningsoesterzwam hoor en anderen eventueel roze ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...