sage Geplaatst: 20 april 2016 Geplaatst: 20 april 2016 Toen ik hier kwam wonen had ik tulpenbollen in de grond gezet. Ik wist echter nog niet zo goed de stand van de zon, gevolg : mijn tulpen staan grotendeels in de schaduw en zijn wel uitgekomen, maar er komt geen bloem aan.Zou ik ze nog kunnen verplaatsen? Nu bedoel ik, Of beter later de bollen opgraven? Hum eigenlijk ga ik ze gewoon verplaatsen denk ik, lol Quote
Paeonia Immaculee Geplaatst: 20 april 2016 Geplaatst: 20 april 2016 Nu verplaatsen heeft eigenlijk geen nut, de tulp zal toch geen bloem meer geven dit jaar.Ik zou ze rooien als het blad verdord is, dan kan je ze opnieuw poten in het najaar op een betere plek! Quote
sage Geplaatst: 21 april 2016 Auteur Geplaatst: 21 april 2016 in een paar staan toch knopjes te wachten, maar véél te klein. Ik wacht maar af Quote
RobO Geplaatst: 21 april 2016 Geplaatst: 21 april 2016 bloemen worden mi aangelegd in het jaar voordat je ze uitplantals de maat voldoende is 10, bloeien ze altijd wel mits op tijd geplant ivm de koudeperiode Quote
Dick Antoine Geplaatst: 23 maart 2021 Geplaatst: 23 maart 2021 Ik heb nu ( eind maart ) tulpen die net in het blad zitten en waar binnenkort knoppen uit gaan komen. Kan in ze nog verplaatsen naar een andere plek in de tuin. Quote
Patrijs Geplaatst: 23 maart 2021 Geplaatst: 23 maart 2021 Ruim uitsteken dan groeien ze gewoon door, ook na het bloeien. Quote De moestuin van Patrijs
Rachelle Geplaatst: 19 april 2023 Geplaatst: 19 april 2023 Hi, kun je tulpen die nu bloeien tijdens deze bloeiperiode verplaatsen? Quote
Patrijs Geplaatst: 19 april 2023 Geplaatst: 19 april 2023 Op 23-3-2021 om 18:54, Patrijs zei: Ruim uitsteken dan groeien ze gewoon door, ook na het bloeien. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.