Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

kelvedon wonder erwt in krat of pot kan dat?


Aanbevolen berichten

Goede middag allemaal,

Lang niet meer gepost hier.

Ik vroeg me af of ik erwten (kelvedon wonder) ook in een boodschappenkrat kan zaaien en zo ja hoeveel plantjes kunnen daar dan in?

Ik zoek me rot en heb hier mijn antwoord niet kunnen vinden.

Ik ga er ook wat zetten in de vaste grond, alleen heb ik niet zoveel ruimte over en vroeg me af of ze in potten gekweekt kunnen worden.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erwten kunnen prima in pot of krat!

 

Wat de plaatsing betreft zou ik de indeling van de makkelijke moestuin aanhouden: 9 in een vak van 30 x 30. Dat wil zeggen, een onderlinge afstand van ongeveer 10cm. Houd zoiets aan en je zit wel goed denk ik.

Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir

 

Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor mijn late reactie, wilde jullie nog even bedanken voor jullie reactie.

Raquette de afstand had ik zo ook al in gedachten idd, ik was bang dat kratten te ondiep zouden worden vanwege het wortelstelsel.

In ieder geval fijn te weten dat een krat ook ervoor gebruikt kan worden.

 

CherryCharlie ik heb ook een paar erwten zitten in een pot, weet zo niet welke grote de pot heeft.

Aangezien ik dacht dat ik niet genoeg oogst voor een gezin zou hebben heb ik zaadjes bij gehaald om nog her en der wat erwten te laten groeien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...